lørdag 26. juli 2008

Sommereventyr!

Så er eventyret kommet over halvveis her i Danmark. Vi nyter dagene, og koser oss i solen. Huset vi leier har ikke svart til forventningene, men det er da en ser hvor mye kjekt vi omgir oss med i hverdagen, som vi tar for gitt. Sluk som fungerer, dusjer der vannet faktisk kommer ut av dusjhodet, og der det er rent! Dette du ser her smakte godt en dag vi var i Ringkjøbing.

I går var vi en tur til Hvide Strande, men det er en ting jeg ikke skjønner med Danmark, og det er alle outlet butikkene. Tror det er noe jeg ikke kommer til å savne så mye når jeg kommer hjem igjen. Kanskje bare jeg som ikke skjønner vitsen, men å gå på opphørssalg av klær, er noe jeg gjør sjelden hjemme, og da gjør jeg det i alle fall ikke i Norge. Noe annet er halv pris og 70% som en kan være heldig å finne!

Fortalte kanskje at vi hadde vært å gått en kjekk tur på stranden, mens kveldsola glitret i sjøen, og føttene fikk avkjølt seg. Kan ikke akkurat skryte av at jeg fikk så kjempelyst til å bade. Vannet var kaldt, men fotspor i sanden er fint å ta bilde av!

Så fikk du se litt av det vi har opplevd disse dagene hittil, og en dag senere vil jeg fortelle mer. Grunnen til at jeg synes dette er så kjekt nå, er at jeg har fått meg egen bærbar pc, så derfor må jeg jo gjøre meg litt kjent med den mens vi har fri. Ingen dum unnskyldning det! Ha en kos dag!

Ingen kommentarer: