søndag 3. august 2008

Ferieminner!

Hei igjen. Ja, da er jeg trygt hjemme igjen. Nå har jeg mange minner, som jeg sikkert kommer til å forevige på bloggen utover høsten. Dette er fra Fjand Gårdsbutikk. Ikke det helt store når det gjelder den type butikker jeg liker, men det var mange gode tips å ta med seg. Dette tipset har jeg allerede laget. Kjøpte noen kunstige blomster, noen sandkakeformer på baggageroms marked, og med noen fine steiner fra stranden og et gammelt vaskevannsfat, ble det riktig så lekkert. Det kommer bilde på det senere!
Skulle gjerne hatt et slikt vindu, men bilen var så full at generalen( heretter går han under det navnet, gunnemors mann.Ikke for at han er så sjefete, men for at han går så rank) ikke kunne tillate alle våre utskeielser.
Skikkelig fin skulptur dette, men teksten var ikke like fin. Dama på skuldrene hans, er villig til å gjøre alt for ham, men ikke gå ned fra hans skuldre! Ellers var Ringkjøping en fin by å gå i, og jeg koste meg, men ingen fine butikker som jeg liker å gå i. Leste et sted at byen var kåret til den beste å bo i, og det var en god stemning og atmosfære der.
Takk til alle dere som ser innom meg her, men legg gjerne igjen en liten hilsen. Kanskje jeg oppdager flere slike som meg her. Jeg har allerede gjort det, og forslaget hennes var et bloggetreff i Stavanger. Ingen dum ide for oss som bor på disse kanter av landet. Ha en alle tiders uke, og vi sees igjen!

1 kommentar:

Jorunn sa...

Så morsom statue! Var synd du ikke fant noe særlig på shopping da, men du har sikkert kost deg med andre ting :0)