tirsdag 22. juli 2008

Ferie!

Så ankom vi Danmark i øse, pøse regn. Ikke så veldig fristende start på ferien, men jeg trøstet meg med at det bare var en overgang. Nå har vi vært her i 3 døgn, men hittil har bikinien kun vært brukt i svømmebassenget!




Var i en fin interiørbutikk i Holstebro sentrum som heter Moster D i går. En opptur for meg som liker litt sånne detaljer, som jeg forøvrig vet andre av dere også elsker. I kofferten ble det derfor med hjem et nusselig smykkestativ og et genialt skilt der teksten var som følger fritt oversatt. " Det beste en mann noen gang har sagt: ja kjære!" I morgen kjører vi noen av gjengen til Legoland, mens herr Gunnemor og jeg kjører videre til Vejle. Håper jeg finner noe fint der også! Så får vi håpe været blir bedre etter hvert, slik at bikinien kan brukes utendørs også. Ha en fin ferie videre til dere som har det, og til sliterne, jobb på og kos deg der du har mulighet.

Ingen kommentarer: