tirsdag 8. juli 2008

Søndagstur!

Her en kveld hadde vi besøk med ost og kjeks på terassen. Det var en av de kveldene denne uken det var kjempevarmt, og vi satt ute og svettet til nesten midnatt.
Fikk kjøpt en koselig lykt på Kid til halv pris. Alle sommervarer halv pris er en fin ting synes nå jeg.
Så tok vi turen nedover Jæren søndag. Det finnes ingen steder så fine som der når solen skinner og været er varmt. Vi dro til Hå gamle prestegård, og kjøpte oss kaffe, skolebolle, lefse og sjokoladekake.
Her går vi en tur ned til sjøen, mitt barnebarn, datter og meg. Minstemann syntes det var mye fint å se på, og fant albueskjell, marihøne, og en fin hvit stein som han ville ta med hjem til mamman sin.
Det ble en kjempedag for oss alle tre. Ha en fin og kos uke, og nyt bildene.

4 kommentarer:

Huset på toppen sa...

For en herlig søndagstur dere hadde!!! Flotte bilder fra Jæren,ser ut som et koselig sted å stoppe for å få seg en liten matbit !!

Ønsker deg en riktig fin og sod sommer og ferie!!

Fabrikken sa...

Hei
Så koselig at du stakk innom bloggen min, og takk for hyggelig kommentar :)
Fin blogg du har. Vi var også nettopp på Hå gamle og spiste kaker, Koselig plass :)

Ha en fin kveld

Pulsatilla sa...

Så hyggelig at du tittet innom bloggen :-) Neste gang du er på disse kanter får du ta turen innom hagen også! Deilige bilder fra Jæren - et helt annet landskap enn i de dype skoger der jeg holder til - er det ikke et flott og variert landskap her i nord?

Rosa sa...

Herlege sommarbilder, både frå heimen og frå søndagsturen. Eg verker i fingrane etter å komme meg på sommarsalg, men prøver desperat å knipe at kortmappa :)

Takk for hyggjeleg kommentar hjå meg, og god sundag vidare!