torsdag 24. juli 2008

Sol!

Hei igjen. Gjett hva jeg fant skrevet på en kafè i Vejle her om dagen? Syntes dette var så fint at det får en plass her. Nå er det forresten full sol her, og jeg koser meg. Ferie er sol og late dager, og noen dager koselige turer i andre omgivelser enn det en er vant til.

I tillegg var jeg inne i en koselig butikk som så ut som den var for flere tiår siden. Ikke rart jeg måtte knipse litt her også. Kjøpte en koselig papirdukke som heter Store og Lille Marie.
I dag er ferie herlig. Håper været holder seg slik noen dager nå, slik at vi kan nyte strandlivet også. Ikke at Nordsjøen er så varm, men stranden kan jo være nydelig. So long!

2 kommentarer:

Vakkert Liv sa...

For et treffende sitat!!
Bare la solen skinne og varme meg. Kom hit kom hit!!!

Vakkert Liv sa...

Kjekt med flere bloggere fra Stavanger!! Vi burde treffes en gang, for det begynner å bli noen av oss her inne :)
Skal ha deg i bakhodet dersom heklingen går på tverke, takk...