lørdag 28. juni 2008

Sommer invasjon!

Det gjøres innrykk rundt omkring i de norske hjem når fellesferien nærmer seg.

Her får vi besøk av min søster og kjæresten, med ikke mindre enn fire barn. Alle ledige senger rees, huset vaskes, og kjøleskapet fylles. Det er "nesten" slik at man gruer seg, selv om det alltid er koselig med besøk, når de først er der! Godt er det også at de drar igjen så man kan gjenerobre okkupert land. På den måten lærer man seg jammen å sette pris på hverdagen! Må forøvrig komme med en bekjennelse når det gjelder bildet i mitt forrige innlegg. Det har jeg ikke tatt selv, men funnet på mine bilder. Vet ikke hvem som har tatt det, men fint var det. Det var derfor jeg tok det med! Kjekt dere likte det! Ha en fin uke!



2 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Får håpe dere får en fin og koselig sommer uke,de har jo meldt soooommer og sol fra onsdag av!!!!
Enig med deg,kjekt med familie og venner på besøk,men godt er det når de reiser igjen:O) Får håpe du får litt hjelp,og at været er med til å gjør besøket litt "lettere" så dere kan kose dere ute i finværet!!!

Har sendt deg mail,venter på svar:-)
Pakken er klar!!

My home is my Castle sa...

Heisann :)
Tusen takk for hyggelig besøk :)
Klart du kan adoptere fra meg. Man er jo ikke eldre enn man føler seg, ikke sant ;)
Skal si du får besøk !! Det er godt når de kommer, og godt når de går..
Mine barnebarn er, ja du vet jo minsten alt, 1 uke imorgen og så har jeg eo lite jente på 2 1/2 år.Herlige begge to :))
Lykke til med besøket og god sommer videre.