tirsdag 24. juni 2008

Travelt i svingene!

Litt travelt i svingene for tiden. Ny jobb og gammel jobb, og bussing og organisering. Mest av meg selv for jeg har jo store barn, men det blir faktisk ikke helt slikket etter dem heller. Skjønner ikke dette jeg. Gjør jeg noe galt eller? Nei, det er nok temmelig normalt.
Det er kanskje jeg som er litt for nøye i kanten når det gjelder hvordan jeg "ønsker" det skal se ut rundt meg når jeg kommer sliten hjem. Morsomt er det i alle fall og starte på noe nytt! Det forfrisker de små grå som har begynt å venne seg til et temmelig bedagelig tempo.

Så heldigvis har jeg sett sola noen stråler de siste to dagene også. Det hjelper ganske mye på humøret og livsgleden, selv om en fryser når en står og venter, uten sokker i skoene og med for tynn jakke. Kalenderen viser sommer, men gradestokken er heller nærmere høst! Jeg gleder meg til ferie og Danmark, og forhåpentlig mer varme. Noen uker igjen nå, så kan jeg si: Danmark her kommer jeg, og skal utforske noen av de fine butikkene som jeg har lest om i "Vakre hjem og interiør".
Har noen gode tips å komme med, så er jeg mottagelig for å besøke dem! Ha en god og trivelig uke, og "itj fårrå nålles"!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så stilig bilde! Likte så godt smykkene du fikk til bursdagen din, gratulerer på etterskudd. :) Her gleder vi oss også til ferien, har bare 3 dager igjen på jobb nå. :)

Midnattsola sa...

Vel overstått bursdag! Er enig i at man bør feire hvert år man får!

Koselig å oppdage bloggen din!

alvorada sa...

Hei,

Fant bloggen din på norske interiørblogger og likte bildet i dette innlegget så godt at jeg måtte legge igjen en kommentar. Har du tatt det selv?

Gratulerer så mye med overstått :) Smykket og øredobbene var utrolig fine!
Heldiggris som skal til Danmark, det kunne jeg også tenke meg, men må sjekke om økonomien tåler det først...

-Må itj fårrå nålles du heiller!

hannemor sa...

Hei...ser de andre her også kommenterer bildet ditt,,,det var kjempestiligt!! Sort/hvitt er så uttrykksfylt,,på en måte,,og motiver er jo bare kult!! To forelskede i Converce-sko...min favorittsko forøvrig, selv om jeg er langtfra ungdom! hehe

Flott blogg du har!

Huset på toppen sa...

Kjenner meg godt igjen i innlegget ditt,men nå tar jeg dagene som de kommer!! Jeg har en veske ferdig , lik den til venstre på bilde på bloggen, den er i rosa, med hvite peoner, og jeg skal prøve å sy sminkevesken i helgen i samme stoff. Må se hvordan det er å sitte og sy ang. ryggen.Prisen blir da 450.- for begge to + porto!! Høres dette greit ut?? Veskene jeg syr er i orginalstoffene til designeren Amy Butler fra Amerika. Har du sett hennes side? www.amy.butler .com
Snakkes

Hilsen fra landet sa...

Kaldt her hos oss også, men i dag har vi gjort noe med det! ;-)

God tur til Danmark! ... jeg skal også dit forøvrig... besøke mannen min sin søster

Huset på toppen sa...

Har sendt deg mail:-)

Ha en finsøndagskveld!!