torsdag 19. juni 2008

Fødselsdag!


Ganske moro å ha fødselsdag. Jeg feirer min hvert år. Ikke for at jeg ønsker å bli gammel, men fordi jeg setter pris på livet, og gode venner, og hva er ikke mer koselig enn å invitere gode venner en slik dag.
En gjør det jo alt for sjelden, men jeg har bestemt meg for at den dagen skal jeg i allefall ha eller være sammen med gode venner. Denne gangen dro vi ut og spiste 13 damer og mitt barnebarn på 3.5 år. Ham merket vi ikke mye til for på bussen til byen sovnet han og våknet når selskapet skulle betale for seg, og gå hjem. Meget beleilig.



En får jo en del fine og koselig ting ved en slik annledning, og det setter jeg også pris på! Kanskje du synes dette ble litt selvdigging, men hvorfor ikke. Hvor ofte setter en pris på seg selv? Jeg gjør det veldig sjelden. Kanskje en gang for året! Ha en fin kveld.

8 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med dagen din. Jeg er enig med deg. Jeg feirer også. Jeg elsker bursdagen min:O)

Huset på toppen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Huset på toppen sa...

Gratulerer med vel overstått bursdag!! Kjekt å feire dagen sammen med gode venner og bli satt så godt pris på!! Jeg feiret i år med mine klubbvenninner, og vi hadde en kjempekoselig kveld!!

Ønsker deg en fin fredag og god helg!!

20. juni 2008 10:22

Huset på toppen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Huset på toppen sa...

Liten oppklaring:-) Sminkeveske og håndveske??, eller toalettvesken???

Jeg har solgt veskene til kr. 350.- , og her har jeg 1 i rosa klar for salg:-) så de andre må jeg regne litt på:-)
Snakkes.

Emmeline sa...

GRATULERE MASSE MED OVERSTÅTT BURSDAG. Klart man skal feire seg selv på dagen;) Syns det er en veldig god ting så det skal du jammen fortsette med. Så flotte blomster du viser i innlegget her, og ikke minst har du fått koselige og fine gaver. Nå har jeg sittet en stund og beundret din flotte hage og mange koselige innlegg her fra Gunnemors verden:) Kjekk lesning. Jeg har vært uten datamaskin en stund og da er det bare så deilig å begi seg rundt i bloglandia og møte både gamle og nye bloggere og få inspirasjon og gode ideer og ikke minst koselige historier å varme seg på:)
Tusen takk for titten, håper du får en koselig helg:)

LYKKEBO sa...

Hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min:)
Koselig blogg du har:) Gratulerer med overstått bursdag..Helt enig med at det er kjekt å kunne samle venner og familie sånn, gjør alltid det når jeg har dag..Kjempe koselig:)

He en fin helg:)

Lena sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min!

Grattis med dagen - på etterskudd! Hørtes ut som om du hade en flott dag!

;o)