søndag 8. juni 2008

Blå himmel og blågrå vegger


Bloggtørke, hm, nei malevær! Se så fint det ble etter at vi malte huset i en annen farge.
Uff da, jeg har jo ikke vist hvordan det så ut de 3 årene vi har bodd her før vi malte, men det får bare være. Det ble mye finere nå. Romantikk heter fargen rundt vinduene. Se så fin blomst jeg kjøpte til sommeren, blåe og rosa petuniaer i en og samme ampell.

Godt jeg har en praktisk og god mann som kan fikse det utroligste for at mine krukker ikke skal bli angrepet av brunsnegler mens huset males på terassse siden. Smart, og faktisk ganske fint ble det. Lurte litt på om jeg skulle la det være slik framover, men det blir nok litt finere å sette de tilbake etter maling.

Fikk lyst til å dandere litt der vi var ferdige, selv om det ikke ser så nakent ut til vanlig. Vi holdt akkurat på en uke med den ene siden. Da er det x antall vinduer og terassespilene som er malt to strøk. Til slutt må jeg vise dere en annen ampell jeg har. Den er ikke helt rosa, men veldig fin.
Ha en herlig uke, og kos dere!

 

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en herlig lørdag og ei flott helg. Masse klemmer fra Elin:O)