søndag 10. august 2008

Overraskelse

Ja, nå kan du lure på hva det er! Jo, rett og slett hverdagen. Den starter i morgen med brask og bram. Jeg gruer meg litt, men litt greit også. Så vet en hva en har å forholde seg til. Da har jeg allerede begynt å glede meg til 19. sept. Da reiser generalen og jeg en uke til Toscana i Italia. Skal ha stor koffert med meg, og minimalt med tøy i på vei nedover, så håper jeg kanskje det blir med litt hjem igjen som jeg ikke har fra før. Rosene sto så fint da jeg kom hjem fra ferie, at jeg kunne ikke la være å ta inn noen av dem, selv om de står veldig kort når en drister seg til å ta de inn i varmen.
Kjøpte litt på den berømmelige kartbokturen min med Vakre hjem og interiør. Det var jo generalen sin omtale av magasinet, men jeg syntes kommentaren var så genial, at den kjøper jeg og bruker for alt den er verdt. Kanskje jeg kan få flere slike turer. Det ligger jo noen fine butikker på vestlandet oppover et stykke også. Har besøkt de fleste rundt Bergen, men har litt lyst til å ta en tur til First Floor igjen når de flytter inn i større lokaler. Ellers er det jo greit å finne de butikkene som ikke står i kartboka også, som virkelig trenger omdømme! De finnes de også.
Disse fine blomstene tenkte jeg å lage en potteplante av, kjøpte de i en butikk i Hokksund som heter Step in, til halv pris. Jeg går og snoker litt sånn skjønner du, og er veldig fornøyd med meg selv når jeg finner noe jeg kan bruke slik, og så har jeg funnet ut en ting til etter vår kjøretur. Jeg skal til Danmark igjen og gjerne på noen baggasjeroms marked. Der var det faktisk en del å hente, når en ser enkelte av prisene i Norge. Ha en fin og god uke, og nyt dagene før det blir skikkelig høst. Har sett de første grågåstrekkene allerede.

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Nydelige blomster :)

Ha en fin uke

Huset på toppen sa...

Nydelig bukett med roser!! ja,hverdagen er tilbake her hos meg og.Ferie og sommer er over for denne gang.Jobb,matlaging,klesvask og hus er blitt hverdagslig igjen!!

Ønsker deg en fin tirsdagskveld!!
ps.det er en award til deg hos meg!!

Huset i Hagen sa...

Nydelig blomsterbukett! Tusen takk for koselig kommentar hos meg. Pyntekorgene er 1 årige ja. Jeg må nok så og plante ut nye til neste år. Men det blir jo beldig pent da. Synes de gjør så mye av seg :0) Nydelig blogg du har med mange fine hagebilder :0)