lørdag 16. august 2008

Min første award!


Denne fikk jeg fra huset på toppen her om dagen, tusen hjertelig takk! Jeg syns det er litt jobb å gi den videre, men det er verdt det!
Den må jeg gi videre til fem stk som oppskriften her sier;
1.Recipients must pick 5 blogs they concider deserving of this award for creativity.design,interesting material and for contributing to the blogging community in whatever language
2.Each of the five selected blogs must include the name of the author and a link to her/his site to be visited by readers
3. The recipients must show the award and indcate the name and link to the blog of the one that handed it ito her/him







3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Næmen..... Har jeg fått award av deg ???
Tusen tusen takk :-D Nå ble jeg kjempeglad :-))
Jeg tar den med meg og legger den ut i løpet av kvelden hvis jeg får tid ;)
Her har helga gått i ett med både et ene og det andre ;)

Ha en fin søndag videre og enda en gang. TUSEN TAKK :D

Sissel sa...

koselig blogg!Er bare innom aller snarest men måtte hilse på deg:)

Det er så koselig med slike fat med lys og blomster som flyter oppi!

Ha en flott uke!

elisabeth sa...

Ja, det er alltid kjekt å bli satt pris på:))