mandag 23. mars 2009

Vår?

Ja, tenk at det har gått nesten vel 3 uker siden sist jeg skrev noe her. Uff, så fort som tiden går. Det betyr ikke at jeg ikke er her inne, men det har ikke vært inspirasjon til å skrive noe før i kveld, og jeg vet ikke om inspirasjonen er til stede nå heller, men vi prøver. Jeg venter på våren, men i dag både snødde, haglet og regnet det. Blir ikke helt klok på dette jeg. Er det vår. eller er det ikke? Jeg blir ikke akkurat fristet til å luke i bedene eller plante nye ting. Rett nok kjøpte jeg meg en Hortensia i dag, som jeg håper å få plantet ut senere, hvis den overlever.
Ellers har jeg vært på Skulehuset igjen, og kjøpt litt mer fine ting til hjemmet mitt. Har forresten solgt litt der også. Fikk ide om å pynte litt på esker som brilleetui kom i, og det var vellykket. Kjekt når ideene en har slår an.
Bildene jeg har i dag, er lånt fra nettet, men jeg ønsker meg et rosa kamera, så kanskje det blir kjekkere å ta bilder, når det en dag kommer i hus. Dagene er fullt belagt med jobb, trening, vasking og noe så kjedelig som klesvask. Skjønner ikke hvor fort kurvene med skittentøy hoper seg opp, og ler mot meg når jeg går inn på vaskerommet. Ja, det er godt jeg har vaskemaskin som fungerer, og gjør jobben. Skulle bare ønske den hengte opp, tok ned og la sammen tøyet også.
Ellers fikk jeg en veldig dårlig nyhet idag, og det er at min kjære mamma på snart 78 år, har fått hjerneinnfarkt. Det var ikke kjekt for en sprek dame som jeg er så glad i. Skulle gjerne bodd nærmere nå, men får se om jeg flyr hjem en tur når hun er ute av sykehuset.
Ha en fin uke til dere alle, og nyt dagen!


1 kommentar:

Hulda sa...

Så koselig at du fikk sikret deg noen kort på Skulehuset. :) Har ikke mange igjen nå, men lager jo nye etterhvert som folk bestiller. Så fint bilde av vannekannen, har nylig fått meg en så fin kanne jeg også, fra Bloomingville. God helg!