søndag 14. september 2008

Kjekt med Døtre!

Som dere sikkert har lest, har jeg av og til stand in hos meg! Det er alle tiders å ha en datter som kan være til inspirasjon og støtte når en gjerne ville ha skrevet noe, men ikke har helt overskuddet til å få gjort det.
Som sagt før har jeg begynt i ny jobb, og den ble det litt mer med enn først antatt. Jeg har jobbet litt mer, og har ikke avsluttet min andre jobb ennå, så dagene går i hundre. Og når en før har jobbet 3 dager i uka, og plutselig nå jobber enkelte uker, 6 dager i uka, ja da er overskuddet brukt opp. I allefall når en i tilegg har passert, som en venn sa til meg da 40 var et tilbakelagt stadium. Ja, det er bedre å ha passert, enn å ikke gjøre det i det hele tatt, så jeg leser bøker på bussen, og bruker tiden som best jeg kan, men det er visse ting en allikevel ikke får overskudd til, og det er desverre bloggingen, selv om jeg svitsjer innom noen av dere innimellom,
Bare det gir inspirasjon, så jeg gir ikke opp.
Ha en riktig god uke til dere alle, og jeg har skikkelig nedtelling til fredag, da vi setter nesen sørover til Toscana, og Montemagno. Gjett om vi gleder oss! Kommer nok noen bilder derfra etter hvert ja.

Ingen kommentarer: