tirsdag 17. november 2009

Vinterbesøk

Gjett om jeg hadde kjekt besøk i november. Mens en venter på at desember skal komme, og en kan starte å pynte til jul, kom mine to kjekke døtre og mine to nydelige barnebarn. Jeg hadde noen mega kjekke dager, der vi koste oss masse.
Som du ser fant vi tonen, vi damer oss i mellom. Like barnslige, og med samme gode humøret var det ikke vanskelig å kommunisere med den lille skjønne prinsessen min. Hun er bare helt bedårende på alle vis, selv om hun ikke alltid viser seg fra sin beste side.
Og prinsen min likte at det var "snø i trøndelag" selv om det bare var rim på bakken. Han er ikke for bortskjemt med å se det hvite på marka der han bor kan du si, og hadde det kjempemoro ute mens de var her.
Tur gikk vi selv om det var veldig kaldt den dagen vi fant ut at vi skulle gå en tur. Hestene skulle han se, og var borte og klappet en av dem. Litt spennende var det nok med de store dyrene som sto bak innhegningen.
Så kommer dagen da tiden for besøk er over, og det blir tomt i krokene. Alltid like trist når det skjer, men nå er julen snart her, og jeg setter meg på flyet som skal ta meg med til mine kjære. Skal bli deilig med ferie og fri noen dager fra alt her og til gode dager sammen med sine. Ha en deilig juleferie, og noen gode juledager til deg!

2 kommentarer:

frøken olsens drømmer sa...

Hei på deg,håper du har hatt en fin jul ;))
Her er det kaldt kaldt og jeg er ennå ganske utslitt etter jul,vært mye jobbing vet du;))
Men i morgen er det fri.så i natten her sitter jeg med et godt teppe over meg kaffe og bloggen ;))
ønsker deg virkelig en god start på det nye året ;))
klem fra meg

yummy mummy sa...

vi hadde det virkelig flott den uken sammen med deg! Og gjett hvem som gleder seg til å komme oppover til mormor igjen da =)

Jeg har forresten utfordret deg, sjekk bloggen min...