tirsdag 3. februar 2009

Nedtelling!

Fikk lyst til å ønske meg en slik bukett i dag! Det sto ingen på bordet da jeg kom hjem, og jeg har heller ikke kjøpt en på veien hjem, men fant den slik at du kunne se den og nyte de fine fargene. Var den ikke herlig. Jeg tenkte på våren da jeg gikk hjem fra bussen i dag, og så fuglene spankulere på isen på Breiavannet. De synes sikkert det er rart å gå på vannet, for så å oppdage at maten er på undersiden! Bare noen filosofiske tanker jeg hadde, men vet jo ikke om fuglene tenker slik.
Min gode kjekke datter har vært hjemme før meg i dag, og middagen sto ferdig og det var tent i ovnen, samt at hun hadde tent koselige lys rundt omkring. (vzhasnhgdjesgdgnhegfnhdgvchndfcfdfsccxncnscxnscnxscnedfffdrnnnnnneqwsggsavzxxxvxvvnns Q CF DGFERSGFVNDGVNFVEGGFEWDHGSHSDEWQHNSDNSEWDS NWWNGFEN2FENG2GBAVDGVWDVBSBQQFSG). Mitt barnebarn hadde også lyst til å skrive noen ord, så da gikk fingrene fort over tastaturet. Kanskje noen greier å gjette hva han skrev?
Jeg har sett snøklokkene langs veien hjem med bussen, men krokusen er ikke kommet på disse kanter ennå. Jeg gleder meg til våren er her, og sola blir varmere og vi kan kle av oss alle disse varme klærne. Jeg gleder meg aller mest til vi skal til varmen nå. Det er bare 17 dager til vi setter oss på flyet, og lander på flyplassen i Las Palmas. Deilig skal det bli for generalen og meg. Mer om det en annen dag. I kveld skal jeg kose meg og lade batteriene til en ny dag.

Ingen kommentarer: