søndag 8. februar 2009

Morsdag!

Gratulerer med dagen alle mødre i dag! Jeg fikk litt lyst til å hedre noen med dagen, og kanskje ikke det skulle være bare mødre, men alle kvinner som skulle ha en slik dag. Det er jo ikke alle som kan bli mor, men som allikevel er en helt fantastisk kvinne! Du er jo ikke annenrangs fordi om du ikke kan, vil eller ikke er blitt mor! Vi kan jo hedre hverandre for at vi er kvinner, og har en unik innstilling til verden fordi vi tenker litt annerledes enn "arten" menn. Så er det jo engang slik at hadde det ikke vært for mannen, kunne det verken blitt kvinner, eller mødre, så da sitter vi jo i saksa igjen.
Jeg for min del synes jo det er fint å leve, å være til, å kunne pynte rundt meg, lage litt god mat, gå på jobb, være både kvinne, hustru, mor, elskerinne, være elsket, å være i stand til å elske andre.

Hvorfor ikke bare sette deg ned i en god stol, nyt livet med en god kopp kaffe, en bukett blomster og et kakestykke. Som du ser har jeg "satt fram" mer enn en kopp, og det betyr at jeg ønsker selskap!

Jeg sitter her i sofakroken med utsikt over en hage der snøen daler ned, og har fyr i ovnen, gleder meg til kaffen og skal kose meg med et stykke god sjokoladekake med is til.

En må jo vite å sette pris på seg selv, og samtidig slappe av.
Jeg nyter også mine interiørblader, og gleder meg over at nye ideer faktisk tar form og skal bli gjort til virkelighet litt etter hvert. Gleder meg virkelig til det blir litt varmere og jeg kan gå i gang med å male noen stoler og en spisestue jeg har fått. Jeg gleder meg til å vise dere hvordan det er og blir etterhvert som verket skrider fram. Akkurat nå nyter jeg søndagen, og ser fram til mange timer med kos før hverdagen setter sine spor. Ha en god søndag videre damer/ kvinner/ mødre osv.

1 kommentar:

Anka sa...

Hei. Håper du hadde en fin morsdag. Det er en dag dere mødre virkelig fortjener:) Ha en fortsatt fin dag.