lørdag 31. januar 2009

Bakvendtland

Da skinner sola, og fruen nyter at dagene er blitt lysere. Januar kom og gikk, og uten at jeg merket det en gang. Har belagte dager med litt mer enn jeg kanskje har tid til, men kjekt er det hittil, så da får jeg slutte med noe når det blir for travelt. Formen er stigende, og jeg er fornøyd så langt. Det skjer ikke så mye på hjemmefronten, når det gjelder interiør og slikt, men får nok flere ideer etter hvert. Skal en tur innom i allefall en interiørbutikk når vi reiser til Kr.Sand om noen uker. Har prøvd meg på den en gang tidligere, men kom etter stengetid, så nå skal Annas Rom i Søgne besøkes.

Bilder har jeg heller ikke tatt, så da fant jeg noe gammelt som jeg ikke har vist tidligere.Noen ganger virker det som om ting gjøres bedre når man gjør det baklengs. Jeg går baklengs når jeg mopper gulvet (hvis ikke blir det jo ikke skikkelig!), og jeg begynner bakerst i ukeblader og magasiner. Jeg har også en tendens til å ta en lur på sofaen før jeg går og legger meg i senga. Det er så deilig å sovne til varmen, lyden av TV en eller noen som sitter og taster på en bærbar pc. (Vi har jo ikke mindre enn 3 stk tilgjengelige etter hvert. To store jenter har hver sin, og jeg fikk etterhvert tak i en, så da kan en sitte henslengt i sofakroken og kose seg med noe en skriver, eller lager). Noen som kjenner seg igjen her? Lurer på om jeg kanskje er feil sammenskrudd av og til. Hvorfor må man begynne på første side av et blad forresten? Når jeg leser bøker smugtitter jeg aldri på slutten, men blader har en tendens til å leses bakfra og fram. Kanskje ikke den helt store tingen og blogge om, men nå er det gjort.
Så en liten oppfordring til alle dere som er her inne og bor i Rogaland. Møt opp på bloggetreffet som blir på Sandnes 28.02. Bli kjent med alle de flotte damene som er her inne, og kos deg. Jeg er ikke der, men det har sine naturlige forklaringer. Sitter på flyet fra Gran Canaria, men skulle gjerne vært på Sandnes. Kanskje neste gang!
Til dere alle, ha en fin uke damer, nyt livet, selv om det går for fort, og kos deg der du har mulighet til å ta en pause!

Ingen kommentarer: