tirsdag 14. oktober 2008

Jobben min

Ja, som jeg sa sist er det flest hverdager, og det kan en jo av og til være glad for, selv om jeg liker å glede meg til noe som ligger foran. Nå kan du jo lure på hva denne karen gjør på min blogg. For det første spiller han noen megabra roller i diverse filmer som jeg har sett. Både eventyrmessig og noen mer melankoliske. Han har et ganske bra utseende også, men det er heller ikke grunnen til at jeg har tatt ham med hit. Han bruker noe jeg selger der jeg jobber nå. Nemlig briller. Jeg jobber i en brillebutikk, og storkoser meg når jeg kan finne rett innfatning til kundene våre som kommer. Det er jo så mye fint på markedet, og jeg synes at det er greit å finne innfatninger som kler kundene mine, og som gjør at de både ser bedre ut, og som står i stil med deres image.
Synes i så måte denne karen kler brillene sine, og de er så absolutt med på å fremheve hans gode utseende. Nok om ham.
Brillehuset har briller til de fleste, og vi yter god service til våre kunder, så velkommen innom en tur. Nok reklame om det.

Høsten er kommet for fullt hos oss i Stavanger også, og jeg både liker det, og misliker kalde dager, det å stå å fryse mens en venter på bussen, være kald på hendene det meste av dagen, men alle de fine fargene, de gode høstluktene, den klare luften og det faktum at alt går i dvale for så å komme ut i fullt flor når våren atter kommer. Kos deg med levende lys og en god kopp te, det skal jeg i kveld.




3 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Men du kjære Gunnemor. Du trenger ikke reise mer enn 20 minutter. Me bur på Ålgård. he he he he Skolehuset ligge 100 meter sør for krysse opp te oltedal på høyra sia av E39.
Trodde at du hadde fonne det ut eg. God knib:O)

Gerd-Marie sa...

Nå tror jeg du må blogge litt igjen Gunnemor! Neste gang vi setter oss ned og leger noe får vi knipse noen bilder mens vi holder på. :)

Klem!

Hulda sa...

Du leder budrunden. :)