tirsdag 27. mai 2008

Rene sommerdagen

I dag har det bare vært helt herlig. Har kost meg på terassen etter jobb, og gikk en tur bare i ført skjorte og kortbukse. Tror nesten det er første dagen jeg kan gjøre det om kvelden hittil i år. Det har vært så kald vind her. Beklager at jeg ikke har fått oppdatert meg på noen dager, men har ikke helt vært motivert. Har vært inne og kikket på andre flittige bloggere, og har blitt inspirert, men ikke helt hatt roen til å sette meg ned med fingrene på tastene og fått ut noe fornuftig. Prøver allikevel i kveld, mens jeg sitter og ser ut over en rosa himmel og synes livet er herlig. I allefall i dette nuet. Gleder meg til ferie og det å gjøre noe annet, selv om jeg er fullt klar over at livet bør leves her og nå. Godt at en kan ha noe å glede seg til, og se fram til allikevel. Ha en fin førsommerkveld, og nyt hver dag.

2 kommentarer:

Kine sa...

Så koselig blogg du har her,mye lekkert å se på:) Ja sommeren må nytes nå,deilig!Enkelte ganger ønsker jeg meg større hus her også,men så tar fornuften overhånd hehe..ha en fin onsdag:)

Christina Mari sa...

tusen takk for koselig hilsen! :)
Ja,æ skal drømme vidre. Drømma må man ha!
Ja,håpe også sola kommer hit. Men værguda hadde spådd at den skulle titte innom her oppe i nord i morgen,så vi krysse fingran før det :)

Ha en fin kveld!
Christina :)