fredag 9. mai 2008

På vei nordover

Det er konfirmasjons sesong, og vi har ikke mindre enn tre nevøer og nieser som har sin store dag denne våren. Hvor mye skal man gi, hvem skal man reise til, hvem blir med, skal man ha med bunaden??? Man kan bli småstresset av mindre... I dag reiser jeg i alle fall til Trøndelag.
Jeg glemte kamera, men det får bare være! Glemmer man ikke alltid kamera når det er noe viktig? Dessuten er jeg ikke så flink til å bruke det ennå, jeg skulle hatt et godt kamera på mobilen i nøden, når jeg så ett vakkert møbel, eller stakk hodet inn i en søt butikk.

Ja, ja... I dag deler jeg denne vakre lille koppen med hvitveis med dere. Voksduken under er fra Kid interiør, og den søte koppen står det "Bestemor" på, det er en av skattene min datter har funnet på bruktmarked!

Ha en deilig helg!

1 kommentar:

Hulda sa...

Takk for blogghilsen.:) Vi har flott vær nå, var nok bare pinseria vi hadde her tidligere. :)

Ja, faren min har snekret bordet. Han har ikke laget noe på bestilling, er kun det til meg. Men, jeg kan jo høre hva han skal ha for noe slikt. Det blir jo veldig tungt å sende...

Fin blogg du har, det skapet under her var nydelig. Søt kopp også. :)