torsdag 15. mai 2008

Frosk i hagen?


I dag har jeg vært flittig kan du si. Måtte lokke min eldste datter hjem på middag, slik at hun kunne hjelpe meg å tørke støv etterpå. Det er jo mye kjekkere å tørke støv når en er to stk. og kan jabbe og drikke litt kaffe i tillegg. Vasket vinduer utvendig på terassesiden også, men nå ser jeg at det kan bli vått snart. Så teit, når jeg tenkte å plante litt og ordne ute i morgen. Syns du ikke jeg har fått en koselig hagefugl med krone på? Trodde først at det var en frosk, men med nærmere ettersyn så jeg jo at det ikke var det. Den sto plutselig i peonene mine en dag jeg kom hjem fra jobb. Koselig når en har voksne døtre som ikke har egen hage ennå. Ha en fin 17. mai alle sammen. Vi tar det kulig, men skal ha gjester på kvelden.

1 kommentar:

Anna Lisa sa...

Vel overstått 17mai, og takk for hilsen i bloggen min:)
Nyt søndagen!!
Klem