mandag 5. mai 2008

En nydelig vårdag!

For en fantastisk dag det har vært. Jeg vasket over terassen, satte ut plantene mine, og fikk desverre ikke sittet der i det hele tatt, fordi jeg fant ut at jeg trengte litt trim, og slo plena i stedet! Sånn er det når en skal være litt effektiv, men jeg har storkost meg allikevel. Er litt stolt over denne plantehylla. Kjøpte den på Plantasjen, og er riktig fornøyd over meg selv.
Ikke ofte jeg gjør slike impuls kjøp, men selv herr gunnemor falt for den, og det er sjelden!
Kanskje jeg kan nyte solen i morgen etter jobb, da skal jeg ikke klippe plenen i allefall.






3 kommentarer:

Gamlå sa...

Hei hei, så flink du har vært da!!! Likte godt hyllen din, og de fine blomstene dine.

hilsen Gamlå

Torunn sa...

Det plantebordet var jo bare dritlekkert!!
:-)

lappeguri sa...

Koselig blogg du har laget. Ser at våren har kommet mye lenger der nede hos dere. Her er det akkurat blitt grønt:-) men det blir vel i år ogsåHa en fin dag!